Monday, August 6, 2018

Kulit wajah makin bersih, halus mulus dengan Youth Shaklee

Auwwww. 

Senjakkk dah guna Set Youth 4 bulan ni, bangun pagi mesti nak usap-usap pipi. 


Sebelum cuci muka pun belai-belai pipi. Rasa macam tak caya je sebab pipi yang dulu kengkadang ada jerawat nasik (halus-halus tu) kini dah licin. 


Kulit wajah pun nampak makin bersih dan parut makin pudar. 


Walaupun tak halus mulus macam kulit baby, tapiiii masih dapat tahap kehalusan kemulusan kulit waktu remaja dulu. 


Benarlah, Youth Skincare mood booster mak-mak waktu pagi. Hilang terus Monday Blues hari ni. 😍


Lots of Love 💜

Kak Vit

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]

Mobile: 012-2541296      

Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

2 comments:

aryan azra

bagus nampaknya tu mesti best rasa kulit muka lembut kan

lia ummiirfan

Betul. kulit rasa bersih, licin dan lembut. Glowing dia tu kita sendiri je boleh rasa. Hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Kota Warisan, Dengkil, Bandar Baru Salak Tinggi dan KLIA. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in