Thursday, July 12, 2018

Kesan guna Youth Shaklee, tak terlihat di mata namun manisnya terasa

Bila bertandang ke rumah kawan-kawan yang dah lama tak jumpa, kawan kau pun tegur, setelah sekian lama dia perati, 


'Kau nampak lain sekarang. Nampak kulit kau makin halus. Makin berseri. Kau pakai apa?'


Maka, keluarlah jawapan stended, 

'Takde apa yang lain. Kau tu je yang dah lama tak jumpa aku. Hehe.'


Padahal, hakikatnya, bontot kau dah kembang 10 inci diameternya. 😂


Begitulah kejadian senjak ada set Youth ni. 


Ada cleanser, toner, pelembap dengan SPF 50, serum, krim malam, vitamin C dan E untuk sapu. 


Lengkap serba-serbi ramuan untuk dapatkan kulit wajah yang sihat dan cantik. 


Uols dijamin 100% dapat kulit wajah lebih muda dan sihat. 


Dan ianya terbukti secara klinikal di mana 2/3 wanita dapat mengubah usia kulit wajah 10 tahun lebih muda. 


Itulah kesan gunapakai dengan konsisten Shaklee Youth. 


Tak terlihat di mata tapi manissssnya terasa.



Lots of Love 💜

Kak Vit

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]

Mobile: 012-2541296      

Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in