Tuesday, July 10, 2018

Betul ke cinta buat kita rasa muda?

Gila tak muda? Sebab bila bercinta ni semuanya indah-indah belaka. Manis sentiasa. Bersemut sini-sana. Fefeeling suwit seventeen gitew. Ewaahhh. 


Lagi lama usia perkahwinan lagi seronok bila masih rasa suwit maneh leting macam 10 tahun dulu. Kan kan. Hikhik. 


Sekarang nak rasa muda dah makin mudah cara. Banyak skincare di pasaran. Cuma kita haruslah pandai buat pilihan. 


Paling penting pilih yang SELAMAT untuk kulit wajah kita. 


Pastikan skincare itu telah diuji oleh pakar kulit iaitu dermatologist. Yang ni confirm selamat pada kulit kita. 


Pastikan bahan-bahan yang digunakan selamat untuk kulit wajah kita ni. 


Muda 5 tahun ka, 10 tahun ka, itu adalah bonus. 


Tapiiii dengan Youth Shaklee, 


Bahan yang digunapakai adalah ORGANIK. Bila diblend di wajah ni jadi mesra dan sesuwai dengan umur kita. 


Dan kajian dah dibuat. 2/3 wanita terbukti kelihatan 10 tahun LEBIH MUDA! 🤩


Lepas ni boleh bercinta balik dengan si cinta hati awak tu. Confirm dia teringat camane masa mula-mula dia jatuh hati kat awak. 


Mesti dia suka dengan rupa paras awak sekarang ni yang hampir sama macam 10 tahun yang dulu. Dia pun akan rasa muda youuu. 😍


Auwwww. 



Lots of Love 💜

Kak Vit

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]

Mobile: 012-2541296      

Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in