Saturday, June 16, 2018

Kolagen jenis serbuk lebih berkesan berbanding jenis lain

Tiberrr teringat derama popular Nur. Teringat kat watak Kak Ecah yang antagonis tu. Tapiii di hujung cerita, Kak Ecah kemahen lembut lunak merintih suaramu ye. Kalo idakkk, macam nak pecah skrin tv masa kau potpetpotpet. 


Pipi dah cantek, licin berseri kan dah kena lempang dengan Ayah Haji. Dan rasanya lempang tu mewakili lempang satu Malaysia! 😂


Tapi takpe, pipi yang berdesing kemerahan asbab kena lempang ke, kena sunburn ke, mengelupas ke, boleh kasi adjas time nak raya ni. 


Usah murung dan kecewa. Shaklee Collagen Powder kan hader. 


~ Teksturnya putih bersih dan halus, 

~ Molekulnya ringan 1000 Dalton sahaja berbanding jenama lain dipasaran,

~ Mudah serap oleh tubuh badan,

~ Diuji secara KLINIKAL,

~ Terbukti BERKESAN dalam 8 minggu. 


Tapiiiiii, ramai kengkawan kata 3-5 hari dah nampak kesan. Nak bebetul tip top ofkos 2 minggu. Itupun dah kira cepat tuuuu. 


Sebab kolagen jenis SERBUK ni lebih PANTAS meresap dalam tubuh badan. 


Lepas ni dah tak perlu risau mengenangkan kulit sunburn ka, kemerahan sebab iritasi ka, mengelupas ka. 


Setiap hari satu sachet kolagen boleh buat muka kita ada Nur dan berseri-seri. 😍


Nak rega promosi, Whatsapp Kak Vit lekaih.


Lots of Love




Kak Vit

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]

Mobile: 012-2541296      

Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Kota Warisan, Dengkil, Bandar Baru Salak Tinggi dan KLIA. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in