Sunday, January 7, 2018

Rahsia anak bebas asthma selepas 9 tahun mengidapnya

"Irfan masih ingat tak dulu Irfan sakit asthma teruk sangat. Banyak kali kita ulang-alik ke spital, Irfan makan ubat sampai nangis-nangis. Sebab ubat pahit dan Irfan kena makan banyak kali,

Irfan nangis kuat sangatttt macam nak roboh bangunan hospital bila kena cucuk kat tangan."

"Ingat. Masa tu Irfan selalu rasa dada sempit macam kena himpit dengan benda berat. Macam ada batu besar. Kalau Irfan selsema lagi teruk, Ummi. Rasa nafas tersekat-sekat."

"Kann. Ummi ingat lagi. Yusuf pun kadang-kadang kena jugak macam Irfan. Tapi tak teruklah. Dia batuk-batuk berkahak. Bunyi macam mercun."

"Haah. Irfan pun tau tu."

"Tapi sekarang dedua anak Ummi dah sihat. Jarang kena selsema, demam dan batuk. Asyik berebut mainan je. Pastu dua-dua nangis," Usik Ummi.

Inilah perbualan Kak Vit dengan Irfan. Tahun ni usianya 10 tahun.

Setiap kali kami mengimbau memori itu, kami senyum dengan penuh bersyukur sebab dipertemukan dengan Omega Guard Shaklee dan Mealshakes yang banyaaaakkk membantu bagi anak-anak lebih sihat, lebih fokus dalam pelajaran. 

Mungkin ada mak-mak mempunyai pengalaman macam Kak Vit. 
Mungkin mak pernah rasa ingin ganti tempat si anak setiap kali anak diserang asthma. 
Mungkin mak dah cuba pelbagai produk tapi masih tiada kesannya. 

Mak boleh cuba bagi Omega ni. Kapsul lembut dan mudah ditelan. Takde bau hanyir ikan. Sebiji sehari bantu anak sihat cergas kembali. 



Mak topup dengan Mealshakes. Mengandungi 19 multivitamin yang lengkap dengan protin dan fiber. Bagi badan anak kuat daya tahan sakit. Dan tak mudah lesu. 

Kalau mak teruja nak cuba, Kak Vit tunggu mak dengan jambangan bunga. 💐


Lots of Love,

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Kota Warisan, Dengkil, Bandar Baru Salak Tinggi dan KLIA. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in