Wednesday, September 13, 2017

Rahsia kulit wajah tegang dan anjal

Bestnyaaaa kan mak-mak semua, kalau kulit wajah kita tegang, anjal dan cerah persis Kak Lofa. Bila pandang cermin kat bilik, tenguk muka sendiri hati berbunga boleh senyum 15 kilometer. Ewahhh.

Kalau ke reunion sekolah dah tak perlu risau lagi sebab muka masih nampak muda remaja macam dulu. Nak ke majlis-majlis keramaian pun dah tak segan. 

Kak Vit jual Shaklee Collagen Powder ni. Diuji secara klinikal taw. Dan terbukti berkesan dalam 8 minggu. 😍

Sambil mak-mak menaip manja di keyboard komputer, sambil susun fail di ofis, sambil bancuh collagen ni dalam jus dan terus minum.  

Tak perlu nak sapu-sapu bagai kat muka dah. Minum jurr dan sepantas kilat ia meresap ke bawah lapisan kulit wajah adik tu. Penyerapannya pantas sebab molekulnya ringan 1000 Dalton sahaja berbanding jenama lain. 

Ada orang 3 hari dah nampak berseri. Ada orang ambil masa 2 minggu dah rasa kulit licin, anjal dan tegang. Nampak muda. 

Takpe mak-mak sayang. Yang penting kita usaha kembalikan keremajaan wajah kita tu dan 'up'kan keyakinan diri yang sudah hampir musnah. 

Lepas ni mak-mak kena standby senyuman manis setiap hari. Pastinya si jantung hati suka belai dan usap tangan dan pipi. Rasa licin dan halus bak kulit bayi. Dan hatinya terpaut seperti kali pertama jatuh hati. 

Lots of Love




Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile: 012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in