Friday, September 8, 2017

Cara atasi masalah kaki kebas

Menyampah betul bila kaki kebas-kebas ni. Nak jejak kaki atas lantai pun sakit. Nak berjalan pun kena pegang kerusi dan meja. 



Dulu masa zaman anak dara tak kisah pasal kebas-kebas kaki ni. Mak selalu pesan jaga kesihatan. Jaga pemakanan. Tapi, masa tu fefeeling diva kalis kebas. So tak ambik port pun.

Daann, bila dah kahwin, beranak, menyusukan anak-anak, mulalah teringat akan pesan mak pasal kebas kaki. 

Masa berpantang pun tak betul-betul jaga. Haa inilah padahnya. Kebas kaki dah mula terasa. Sekali dia serang mawu terbaring 2 jam lamanya. 😰

Mujur ada Omega Guard. Telan 3 biji 2 kali sehari dah cukup untuk bantu lancarkan aliran darah dalam tubuh badan. Darah jalan smooth takde dah traffic light merah. 

Badan pun rasa "warm" macam duduk tepi unggun api gitew. Barulah hilang rasa kebas dan dapat bergerak dengan selesa. 

Dan sekarang ni bila orang cakap pasal kebas-kebas kaki, Kak Vit akan terdetik dalam hati, Ehhhh, dah lupa camane rasa kebas kaki yang Kak Vit pernah alami dulu. 

Syukur, Alhamdulillah. 😍


Lots of Love




Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile: 012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in