Wednesday, September 6, 2017

Asyik membeli di mana duit ganti?

Wahhhh, bila Kak Vit tanya, rupanya ramai kengkawan KakVit yang suwit dan cantik ni consume Shaklee rupanya. Dah bertahun-tahun pulak tu. Yeayyy, kita geng! 

Teringat kisah KakVit di zaman muda belum bijak berbelanja. Memang berabis beli tudung paling vogue, jubah paling lip lap, kasut paling merelip, nak pakai sendiri. 

Tiba satu waktu KakVit insoffff. 

Sampai bila nak beli beli beli tapi takde duit masuk diganti? Lama-lama boleh negatif duit gaji. 

Sejak tu KakVit jadi bijak berbelanja dan berhati-hati. Apa-apa yang KakVit beli untuk consume satu family, KakVit pastikan ada pulangan geli-geli pun jadi.

Bila kenal dengan Shaklee, KakVit cuma consume untuk makan sendiri. Walaupun cuma makan vitamin setiap bulan, tup tup bukak akaun harimau kuning ada pulak duit geli-geli untuk belanja anak-anak kepsi. 

Wowwww. Rupanya bila beli vitamin dapat duit gula-gula. Sukaaanyaaaaaa. 

KakVit pun tak tunggu dah. Terus berbisnes walaupun masa tu KakVit masih bekerja lagi. Sekarang, Alhamdulillah dah dapat bekerja sendiri. 

Haa. Bijak kan KakVit (Haha. Perasan sungguh lah aihh).

Ada yang nak jadi bijak macam KakVit? Boleh Whatsapp Kak Vit untuk tahu lebih lanjut camane nak buat duit tepi.

KakVit pandu uols dalam roket untuk mengejar bintang. Awalan buat duit geli-geli, dah lama nanti, In Shaa Allah boleh buat duit beli MyVi. Giteww. 



Lots of Love




Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile: 012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in