Monday, August 21, 2017

Urat tegang rasa ringan

Uihhhh! Tegangnya urat bahu ni tadi! 

Menyucuk-nyucuk rasa nak tercabut. Nak gerakkan kepala udah macam robot. 

Bila dukung Yusuf, adududu, terasa urat tegang macam getah ditarik panjaaaanggggg tunggu masa nak putus. Suami ajak bergurau pun kita rasa nak marah. 

Ada beli alat urut. Pernah pakai. Tapiiiii nak kena pegang pulak masa mengurut. Dan bila tengah sedap-sedap layan urut tetiba ada pulak tangan yang chumel picit-picit butang kat alat tu. 

Terus surrender mengurut. 

Mujur dah ada Ostematrix. Anytime sakit terus telan 4 biji kaplet. Yang bestnya kaplet Ostematrix ni jenis mudah telan. Takde rasa tersangkut kat tekak pun. 

Lepas telan Ostematrix kan, terus rasa nak baring. Ostematrix ni akan buat darah kita jalan lancar dari jantung ke seluruh tubuh badan. Jalan smooth je takde halangan. 

Sedor-sedor bila bangun tu, bahu yang berat dan menyucuk tadi dah rasa ringan. Lega seharian. 



Lots of Love




Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile: 012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in