Wednesday, August 2, 2017

Rahsia susu ibu banyak

Kan best kan bila dapat menyusukan anak sepenuhnya sampai 2 tahun, takde masalah susu drop, takde masalah kesihatan, stok EBM sokmo cukup. 


Kak Vit paham sangat kemahuan awak tu. Kak Vit dulu pun pernah failed menyusukan anak pertama, Irfan. Takat 5 bulan je dapat menyusukan dia. Hati Kak Vit menanges setiap malam sebab rasa tak dapat jadi ibu terbaik untuk dia. 😭

Tak tahu kat mana silap. Sampai satu tahap Kak Vit jadi fedap. Bila dah berkali-kali pam susu tapi yang keluarnya angin rasa nak baling botol dan nak campak pam susu. Senjak tu Kak Vit terus givap. 😔

Tapi. 
Bila Yusuf lahir, Kak Vit tekad nak menyusukan dia sepenuhnya sehingga 2 tahun. Yang dah lepas, biarkan berlalu pergi. Takmo sejarah berulang lagi. Dan masa ni Kak Vit dah kenal Shaklee. Jadi, Kak Vit consume full set ibu menyusu. 

Kak Vit banyak try and error. Especially bab pemakanan. Semua kena jaga serba-serbi takut efek kat baby. 

Alhamdulillah dari sejak Yusuf lahir sampai dia umur 2 tahun 8 bulan, susu tak pernah putus. Hepi sangat nak lompat bintang 18 kali. Hehe.  

Jadi. 
Kak Vit nak tanya ni, ada ke ibu menyusu yang rasa down? Susu dah mula tak meriah macam selalu. Badan pun rasa lemah semacam.

Mungkin ada kekurangan zat tu. Jangan risau, Kak Vit boleh bantu. Guide jadual makan, supporting grup.

Takde yuran pun. Syaratnya mudah je. Cuma dapatkan set penyusuan dari Kak Vit.

Kak Vit pimpin penuh kasih sayang. In Shaa Allah. Kita kan sahabat #TillJannah. 


Lots of Love




Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile: 012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in