Tuesday, July 11, 2017

Tips cepat bersihkan muka berminyak

Rimasnya muka bila berminyak time raya gini. Nak pegi open house pun tak senang hati. Dok lap muka dengan tisu berkali-kali. 

Bila cuaca panas lagilah menjadi-jadi. Pakai bedak 2 inci. Tapi muka masih nampak tompok sana-sini. Mau orang dok kata kat kita lepas kita berlalu pergi. Sedihnya hati ni. 


Tapi. 
Sejak dah guna Nutriwhite Cleanser, hilang terus muka yang diselaputi minyak tadi. Walaupun mekap calit sana-sini, tetap nampak berseri. 



Rumusannya ringan. Ada alga hijau yang membersihkan jauh ke dalam untuk hapuskan toksin. Guna sikit je tapi bersih macam dapat kulit baru. Gituu. 

Dah tak perlu nak lap pakai tisu lagi. Boleh terus sembang dengan kengkawan, pakcik dan makcik tanpa rasa segan. Yang ada hanya yakin diri dan senyuman manis meleret sana-sini. 

Bestnyaaa. Macamni boleh salam dan ucap Selamat Hari Raya Aidilfitri berkali-kali. :))

Lots of Love




Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile: 012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in