Thursday, May 4, 2017

Solusi masalah rambut gugur

Serammm betul bila setiap kali sikat rambut banyak naw rambut melekat kat sikat. Ehhh. Aku ni ada penyakit ke? Ya Allah. Janganlah hendaknya. Bila borak dengan kawan-kawan kat ofis seusia sebaya sehati sejiwa, rupanya depa pun ada masalah gitu jugak. Katanya rambut gugur. 

Ehhhh rimaslah dah tetiap hari rambut gugur macam daun kering kena tiup dek angin. Bila bukak tudung tudiaaa banyak naw rambut melekat udah macam extra corak pulak kat tudung. Tak boleh jadi ni. Kena cari jugak sumthing nak bagi rambut ni elok balik.

Tapiiiii itu dululah. Sekarang sejak dah amalkan ESP makin kurang rambut gugur. ESP bantu kuatkan akar rambut. Jadi kuranglah rambut kita terdedah dengan kerosakan rambut. 



Legaaa yakmat rasanya bila rambut dah tak gugur lagi. Boleh senyum panjang sampai ke dahi. 

Lots of Love

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile: 012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in