Thursday, July 14, 2016

Raya Oh Raya!

Raya oh Raya! 😄😄
Perut tak selesa ini menjadi kebiasaan setiap kali berkunjung ke rumah-rumah terbuka. Apa tidaknya, pelbagai juadah disediakan dan kalau boleh nak makan semuanya selagi mahu. 😅
Begitu juga dengan saya sendiri. Ini nak cerita throwback ni.. 😁😁 Masuk raya ketiga haritu, makan macam-macam, perut pun mulalah rasa 'semacam'! Berangin, sebu, senak dan tak selesa. Lepas tu nak makan dan nak minun pun tak boleh. Haa.. dan dan tu jugak Allah tarik nikmat.. 😔 Rasa hadam tak hadam je bila makan. Inilah padahnya bila makan tak beringat! Tapi, Alhamdulillah ada bawa Peppermint Ginger Plus dalam handbag. Bila rasa tak selesa je terus telan. Lega rasa perut dan kembali selesa. 



You all kalau ada Peppermint Ginger Plus ni bawa juga sesiap dalam handbag tau, sangat membantu untuk mengatasi ketidakselesaan perut. ☺️👍 Peppermint Ginger Plus mengandungi halia, daun pudina, cekur manis dan fennel (fennel ini sejenis herba yang ada disebutkan dalam Al-Quran tau..) sangat membantu dalam masalah-masalah yang disebutkan di atas tadi. 😎

Apapun makan jangan berlebihan ok! 😎😉

Sebotol Peppermint Ginger Plus mengandungi 90 biji dan Harga Pasaran ialah RM 47.70. 😉

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]

Mobile:             012-2541296      

Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

2 comments:

Nadratul Syazwana

Raya pertama makan tak ingat apa. Raya kedua terus memulas perut satu family hahaha adehh.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in