Friday, February 12, 2016

Serangan migrain? Apa yang boleh membantu?

Apabila di serang migrain..mula la rasa sakit kepala..rasa nak telan ubat jer...tapi ada alternatif lain..saya amalkan supplemen Shaklee B-Complex & Ostematrix..Alhamdulillah migrain dah jarang datang...

B-COMPLEX
* Mengandungi Vitamin B2(riboflavin) dan Vitamin B6 (Pyridoxine) yang membantu dalam mengurangkan kesakitan akibat mugrain.
* Mampu mengurangkan stress.
* Menigkatkan fungsi otak.

OSTEMATRIX(Kalsium, Magnesium & Vitamin D)
* membantu pengaliran gizi untuk ke membran
Magnesium
* mengelak pembuluh darah kering yang mana dipercayai penyebab migrain.
Vitamin D
* penting untuk penyerapan kalsium


Jangan pandang ringan serangan MIGRAIN. Saya menderita migrain dari zaman belajar sampai anak sorang. Lepas kenal Shaklee, dan consume Ostematrix dan B-Complex migrain dah takde lagi sampai sekarang.. Ajaib tetapi benar.. :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

2 comments:

Kira Sakura

bila tengok kawan2 yg kena migrain memang kesian sgt. nak membantu sgt pun tak boleh. mujur dah ada alternatif lain selain ubt kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in