Friday, February 12, 2016

Serangan migrain? Apa yang boleh membantu?

Apabila di serang migrain..mula la rasa sakit kepala..rasa nak telan ubat jer...tapi ada alternatif lain..saya amalkan supplemen Shaklee B-Complex & Ostematrix..Alhamdulillah migrain dah jarang datang...

B-COMPLEX
* Mengandungi Vitamin B2(riboflavin) dan Vitamin B6 (Pyridoxine) yang membantu dalam mengurangkan kesakitan akibat mugrain.
* Mampu mengurangkan stress.
* Menigkatkan fungsi otak.

OSTEMATRIX(Kalsium, Magnesium & Vitamin D)
* membantu pengaliran gizi untuk ke membran
Magnesium
* mengelak pembuluh darah kering yang mana dipercayai penyebab migrain.
Vitamin D
* penting untuk penyerapan kalsium


Jangan pandang ringan serangan MIGRAIN. Saya menderita migrain dari zaman belajar sampai anak sorang. Lepas kenal Shaklee, dan consume Ostematrix dan B-Complex migrain dah takde lagi sampai sekarang.. Ajaib tetapi benar.. :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

2 comments:

Kira Sakura

bila tengok kawan2 yg kena migrain memang kesian sgt. nak membantu sgt pun tak boleh. mujur dah ada alternatif lain selain ubt kan

 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in