Wednesday, February 24, 2016

Promosi Nutriferon tinggal 6 hari sahaja lagi

Assalamualaikum dan Selamat Pagi semua.. wahh.. sedar tak sedar promosi Nutriferon tinggal lagi 6 hari sahaja lagi. Cepat betul masa berlalu.. bulan Februari dah nak habis.. Dengan promosi Nutriferon bulan ini ramai yang ambil 2-3 kotak sekaligus sebab dapat JIMAT dengan lebih banyak. Harga retail sekotak RM192.15, beli masa promosi ini dapat JIMAT lebih RM50 sekotak! Lagi pula Nutriferon ni bukanlah perlu makan setiap hari, dalam sekotak ada 30 sachet, boleh buat 'standby' di waktu kecemasan. 


Inilah 4 ramuan utama dalam Nutriferon. Paling menarik dalam ramuan ini ialah:

1. Japanese Honey Suckle Flower 
> membantu merawat sistem pernafasan dan membantu masalah asthma dan jangkitan paru-paru. 
> bertindak sebagai antibiotik 
> memperbaiki tahap kesihatan kulit dan mengurangkan iritasi kulit

2. Pumpkin Seed (Biji Labu)
> memberi manfaat kepada pesakit sendi tulang
> meningkatkan tahap ketahanan sistem imunisasi tubuh badan

3. Plantago Seed
> mengandungi phytochemicals yang membantu membunuh kuman
> mempercepatkan penyembuhan luka dan menggalakkan pertumbuhan sel-sel baru. 

4. Safflower flower
> sangat membantu dalam merawat masalah asthma bronchitis
> membantu menurunkan kadar kolestrol di dalam darah

Bila dah tahu semua manfaat ramuanutama dalam Nutriferon ini kepada tubuh badan kita, saya pasti anda teruja untuk memilikinya sekotak di rumah. Terlalu banyak benefitnya dan banyak testimoni mereka yang berjaya sembuh dari selsema, demam, asthma dengan mengamalkan Nutriferon. Tak kurang juga mereka yang mendapati tahap kesihatan kulit menjadi lebih baik berbanding sebelum ini. 

Cubalah dan rasai perbezaannya dalam masa 3 hari! :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 




Monday, February 22, 2016

Testimoni Nutriferon > Tak perlu lagi Panadol!

Teruja saya baca feedback daripada Puan Jumaah yang mengambil Nutriferon  sebab tiba-tiba sahaja bersin bila sampai di office. Walaupun dengan 1 sachet Nutriferon, bersin hilang dan hidung tidak lagi berair! Alhamdulillah! Dengan izinNya jua hendaknya.


Berbaloi-baloi dengan Nutriferon. Tak perlu lagi ubat-ubat terutamanya Panadol. Promosi Nutriferon tinggal lagi 7 hari sahaja lagi. Berbaloi-baloi beli masa diskaun ni untuk mencegah jangkitan virus dan kuman dalam tubuh badan. Jadilah pengguna yang bijak beli semasa ada promosi sebab bila kita dah jatuh sakit, bil hospital dan bil ubat di klinik tiada diskaun pun. Ambillah langkah mencegah daripada mengubati. 

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 




Saturday, February 20, 2016

Testimoni Nutriferon > Tiada lagi demam dan selsema!

Assalamualaikum semua.. apa kabar.. diharap anda semua sihat. Perasan atau tidak cuaca sekarang semakin panas dan  wabak demam, selsema dan batuk semakin berpanjangan. Makan ubat dah banyak dah tapi tetap sukar untuk sembuh. Rimas dah rasanya keadaan badan sebegini kerana semua kerja tidak dapat dilakukan dengan baik dan paling teruk boleh HILANG FOKUS!

Apa kata ambil langkah lain dengan mengamalkan pengambilan Nutriferon dan Vitamin C setiap hari. In shaa ALLAH, demam dan selsema pasti akan berkurangan dan bertambah baik. Tak percaya? Jom saya kongsikan 2 testimoni menarik mereka yang berjaya sembuh dari demam dan selsema dengan mengamalkan Nutriferon dan Vitamin C.



AlhamduLILLAH.. mereka semakin sembuh dari jangkitan demam dan selsema. Anda pula takkan nak biarkan ianya berlarutan? Nutriferon dapat membantu meningkatkan imunisasi badan terhadap serangan virus dan jangkitan. Cubalah dan rasailah perubahannya dalam masa 3 HARI!

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


Wednesday, February 17, 2016

Korang tahu tak?

Anda nak tahu? 
Interferons SANGAT MAHAL jika di ambil di mana-mana klinik atau hospital yang menawarkannya. Harganya cecah RM3000-RM5000 sekali rawatan. 


Alternatifnya, NUTRIFERON juga mengandungi interferons! Malah ianya jauh LEBIH MURAH dan MUDAH DITELAN, di mana-mana sahaja, pada bila-bila masa. 


Tambahan pula bulan ini ada PROMOSI Nutriferon! Harganya SANGAT-SANGAT MURAH dan BERBALOI! Dan paling best, anda tidak perlu lagi ke klinik atau hospital untuk mendapatkannya! :))

Hubungi saya di talian 012-2541296 untuk membuat sebarang pesanan. :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

Tuesday, February 16, 2016

Tips untuk kurangkan selsema anak

Musim demam, selsema dan batuk sekarang ni.. ibu-ibu harus memberi jagaan lebih kepada anak-anak sama ada yang masih kecil mahupun yang sudah bersekolah. Virus datang menyerang tidak mengira usia dan tempat. Hakikatnya kita mesti sedar udara di sekeliling kita sekarang ini sangat tidak sihat. Jadi, ambillah langkah membuat 'benteng' yang kukuh dalam tubuh badan anak-anak. 

Jadi saya ingin kongsikan satu testimoni daripada Puan Solehatun yang mengambil Nutriferon untuk mengurangkan selsema anaknya. Jom baca apa katanya.. 

"Tujuan saya ambilnya ialah untuk tingkatkan tahap imun badan saya. Dalam masa yang sama saya masih menyusu badan sepenuhnya. Disamping tu jugak, Amni selalu jugak la selesema (anak2 yang di hantar kat Taska, memang la senang terkena demam, selesema, batuk & pelbagai penyakit berjangkit). Alhamdulillah, selepas saya ambil 3 paket Nutriferon, saya dah boleh nampak perubahan yang positif. Kebetulan pada masa saya mengambil Nutriferon tu Amni memang tengah selesema. Dalam 4 hari, selesema Amni dah kering. Sehingga kini, saya terus mengamalkan Nutriferon tu 1 paket seminggu dan Amni dah kurang kurang sangat la terkena selsema."


Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

Friday, February 12, 2016

Serangan migrain? Apa yang boleh membantu?

Apabila di serang migrain..mula la rasa sakit kepala..rasa nak telan ubat jer...tapi ada alternatif lain..saya amalkan supplemen Shaklee B-Complex & Ostematrix..Alhamdulillah migrain dah jarang datang...

B-COMPLEX
* Mengandungi Vitamin B2(riboflavin) dan Vitamin B6 (Pyridoxine) yang membantu dalam mengurangkan kesakitan akibat mugrain.
* Mampu mengurangkan stress.
* Menigkatkan fungsi otak.

OSTEMATRIX(Kalsium, Magnesium & Vitamin D)
* membantu pengaliran gizi untuk ke membran
Magnesium
* mengelak pembuluh darah kering yang mana dipercayai penyebab migrain.
Vitamin D
* penting untuk penyerapan kalsium


Jangan pandang ringan serangan MIGRAIN. Saya menderita migrain dari zaman belajar sampai anak sorang. Lepas kenal Shaklee, dan consume Ostematrix dan B-Complex migrain dah takde lagi sampai sekarang.. Ajaib tetapi benar.. :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

Wednesday, February 10, 2016

Siapa yang perlukan Nutriferon? Adakah anda salah seorang yangmemerlukannya?

Bila tubuh badan tidak sihat berpanjangan, badan akan terasa semakin lemah dan lemah. Sudahnya kerja yang kita lakukan tidak memberikan hasil sepenuhnya disebabkan keterbatasan kita melakukan tugas. Sakit, demam, selsema, allergi, asma dan lain-lain yang berlarutan akan melemahkan sistem ketahanan tubuh badan. Jadi kita perlu kuatkan 'askar-askar' imunisasi badan kita agar 'mereka' berdaya tahan apa jua serangan melanda. 

Saya mencadangkan Nutriferon kepada golongan ini jika sakit masih berterusan. Siapakah mereka yang memerlukan Nutriferon ini?
1. Mereka yang sering sakit dan lambat sembuh.
2. Ibu yang menyusukan anaknya.
3. Mereka yang mempunyai masalah imunisasi.
4. Mereka yang kerap travel dan kerap ke luar negara.
5. Mereka yang sering stress.
6. Mereka yang terdedah dengan bahaya penyakit.
7. Mereka yang tidak boleh telan pil. Nutriferon dalam bentuk serbuk.
8. Mereka yang tak suka makan banyak vitamin antioksidan, ACE boleh gantikan dengan Nutriferon sepeket sehari.
9. Mereka yang ada masalah allergi.

Bagi yang baru mengenali Shaklee, Nutriferon adalah ciptaan Dr Kojima dari Jepun.... ia adalah immune booster. Sangat bagus diambil oleh mereka yang punya masalah antibodi yang lemah, senang sakit dan sakit yang lambat recover. 

Boleh diambil setiap hari, NutriFeron menguatkan tindak balas imun dengan meningkatkan interferon semulajadi badan.


Ianya dalam bentuk serbuk dan disimpan dalam bentuk sachet. Tak perlu bancuh dgn air.. sbb boleh ditelan begitu sahaja.. manis2..Mudah dibawa ke mana-mana. Ia antara first aid kat rumah ni dan bila travel dan mesti ada dlm handbag .. ala2 panadol...

NUTRIFERON merangsang pengeluaran Inteferon secara semulajadi. Interferon memainkan peranan penting dalam barisan pertama pertahanan badan terhadap jangkitan virus.

Sekiranya anda menghidap asma, elergi, demam & selesema yang kerap, kanser, hepatitis C.... NUTRIFERON adalah alternatif untuk kembali sihat.

Dapatkan NUTRIFERON dan ambillah secara berterusan untuk 3 bulan. insya-Allah.. Bulan ni ada promosi, beli 2 kotak jimat RM60++! Harga biasa RM192.15 sekotak tau.. masa inilah nak beli sebab ada diskaun. Ramai dah ambil 2 kotak seorang untuk satu diri sendiri dan kongsi bersama keluarga. Anda bila lagi? 

Lots of Love..


Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]

Mobile:             012-2541296      

Emel: rafaliah@yahoo.co.uk




**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Kota Seriemas, Bandar Enstek, Nilai, Putrajaya.

&gt;&gt; Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini &lt;&lt; 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in