Tuesday, September 15, 2015

16 sebab kenapa wanita-wanita sukakan ESP


Haaa.. bulan ni Promo ESP. Memang besttt! Saya pun rasa teruja. Tapi kenapa ekk wanita-wanita suka sangat ESP ni? Kalau sehari tak minum ESP rasa tak lengkap hidup, macam ada somethin incomplete gitu.. hihi.. Ini dia 16 sebab kenapa wanita-wanita sukakan ESP.

1. Kulit mereka lebih sekata,lebih cerah
2. kulit kurang berminyak, bedak pun tahan lama kalau tepek kat muka
3. Jerawat jarang muncul
4. Kulit lebih anjal
5. Rambut kurang gugur
6. Kekal bertenaga sepanjang hari,
7. kenyang lebih lama
8. kurang nak mengunyah junk food
9. takde dah gastrik/senggut
10. tumbuh makin fit,slim
11. kalau ibu hamil lak, mereka kata mereka lebih bertenaga, anak yang lahir kulit saaaangat cantik, tak mudah ruam
12. kalau yang ibu menyusu pulak (macam saya), mereka kata susu lebih pekat, banyak
13. awet muda
14. rahim lebih kuat
15. Kuku jadi cantik
16. Parut stretch mark hilang
 dan baaaaanyakkkk lagi feedback yang best best.. boleh klik sini nak baca lagi testimoni

Jangan salahkan kami.. hihi.. kerana kami memilih yang terbaik untuk berikan yang terbaik. ESP terbaekk..! :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

0 comments:

 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in