Monday, August 17, 2015

Vitalea for Children --> Nutrisi lengkap untuk anak-anak anda

Hari Isnin muncul lagiiii... hihi.. jangan Monday Blues okayy.. fokus dengan kerja.. hihi.. Selalunya hari Isnin saya juga agak kelam-kabut sikit.. ecece.. macamlah hari-hari lain tak kelam-kabut yea.. hihi.. Tapi saya akan pastikan setiap pagi sebelum Irfan ke sekolah, Irfan akan ambil breakfastnya dan ambil 2 biji Vitalea for Children. Kadang tak sempat pagi, saya akan pastikan dia ambil Vitalea ini waktu tengahari. Selain membantu Irfan kekal aktif dan bertenaga, Vitalea juga memberikan nutrisi lengkap untuk Irfan yang memilih makan, tak makan sayur dan sering selsema. Nak paksa dia makan sayur tu, memang susah sikit.. paling kuat bila kena paksa pun dia makan carrot jelah.. hihi.. lain-lain sayur memang dia tak makan. Of courselah saya sebagai ibu risau kan... Anak orang lain senang je makan sayur dan buah-buahan bagai, anak saya tak suka. Jadi saya tampung lohong-lohong zat yang kekurangan tadi dengan memberikan 2 biji Vitalea for Children kepada Irfan. AlhamduLILLAH sejak 4 bulan konsisten dengan Vitalea for Children, Irfan pun dah jarang demam dan selsema. Dan perubahan paling ketara yang saya nampak ialah Irfan jarang letih dan lesu bila balik dari sekolah. :))



Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


2 comments:

Nora Karim

Budak2 mmg carrot je la yg dimakannya... tapi anak2 saya suka sgt mkn buah2an. Nak2 apple... tapi saya bagi juga vitamin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in