Sunday, August 16, 2015

Tips Cantik -- Berikan sel-sel tubuh badan tenaga

Wanita dengan kecantikan memang tak dapat dipisahkan. Jika boleh setiap minit nak tengok cermin. hihi.. Dan kalau lalu depan kedai yang pintunya bercermin mesti pandang kan.. hihi.. 

Sebenarnya bila sel-sel tubuh badan kita sihat, maka ianya akan terpancar diraut wajah kita..luaran kita.. Kita ni makan macam-macam tapi tak tentu semua yang kita makan diserap sepenuhnya oleh tubuh badan. Dan lagi satu, kita terdedah dengan pencemaran, kotoran, habuk, asap kenderaan dan macam-macam lagi yang secara tidak langsung menyumbang kepada kulit berminyak, berjerawat, kotor, kusam dan tidak bermaya. Jadi, kita perlu ambil langkah untuk menjaga dan merawat dari dalam untuk jangka masa panjang. Taklar orang kata kita ni tua sebelum usia, ye tak? 

Jadi, saya kongsikan tips untuk kekal sihat dan cantik dengan dua vitamin ini iaitu Vitamin C dan Vivix.
Vivix kaya dengan antioksidan dan tinggi kandungan resveratrol yang membantu memberi tenaga kepada sel-sel agar tahan lasak, mencegah kulit kusam, memberikan seri pada wajah dan awet muda.  Vitamin C pula bertindak sebagai kolagen dan membantu mencerahkan kulit wajah. 

2 jenis vitamin ini memadai jika anda mahukan permulaan yang baik untuk kulit wajah anda. Saya juga amalkan Vivix dan Vitamin C setiap hari. Umur saya pun dah cecah 35 tahun, jadi saya pasti wanita-wanita yang berusia dalam lingkungan seperti saya memerlukan Vivix dan Vitamin C ini. Bukanlah nak cantik beria macam artis (hihihi...) tapi cukup sekadar saya sihat dan pelihara anugerah yang Allah berikan. :))


Sekian tips hujung minggu daripada saya. In shaa ALLAH, saya akan kongsikan lagi tips-tips menarik dalam entri yang lain. :)

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

1 comments:

Nora Karim

Hahaha tang nampak cermin dan2 tgk tu betul la kot.. saya pun sokmo gitu... :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in