Thursday, August 20, 2015

Irfan pun tahu apa itu Omega :))

Lately Irfan dah semakin kurang serangan asthma, walaupun batuk dan selsema, memang cepat recover tanpa nebulizer dan antibiotik. AlhamduLILLAH.. yang pasti Irfan kekal aktif dan cergas. Bab belajar pun semakin baik. Nampak improvement sangat-sangat. 

Masa lunch semalam kat Menara TH, temankan Opah pasal urusan harta. Sempat snap gambar Yusuf, Irfan kat sebelah tu nampak tangannya je..

Semalam masa lunch time, 
"Irfan suka makan kari yea.."
"Ha'ah Opah.. kari ikan paling sedap! Ikan ni ada Omega, Opah tau.. elok untuk otak..bagi Irfan ingat apa Irfan belajar"

Haa... tengok tu, Irfan pun tahu manfaat Omega-3 untuk diri dia.. hihi.. kalau bab cerita pasal vitamin, Irfan akan bercerita as if like dia tu SID je tau... semuanya di bibir dia je bila bercerita, orang dengar akan terdiam. haha..

Redho jelah Opah bila jumpa cucu bakal Nutritionist! hihihi..

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

7 comments:

Farrah MF

Amboi,...bukan main bijak lagi Irfan ye :)

PeRdU cINta

Alhamdulillah..mana tumpanya kuah kalau tidak ke nasi..hehe..good job ok..

Fieza Sani

Haha..bijak..ada ciri2 bkal masuk ke bidang kesihatan ni..

Azura Wawa

Boleh jadik tukang promote Shaklee kat nenek nih..kekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in