Friday, August 28, 2015

Berbudi kepada tanah

Ececece... tajuk entri tak menahann.. hihi.. jom layan gambar-gambar pokok hasil tanaman kami sendiri di rumah. 


Ada pokok sawi, kailan dan cili padi. Bila nak buat sambal belacan, petik je cili padi dari pokok tu... freshh uolss.. hihi...


Ini pokok sambung nyawa katanyaaa... jangan ditanya kenapa namanya gitu.. daku pun first time dengor.. hihi..


Pokok pandan. Ini pun dah separuh buang sebab banyak dan rimbun sangat. Kalau tak dia sorang je konker kawasan ni... hihi...


Pokok bunga raya. Bunganya belum ada.. tapi sekurang-kurangnya kami berjiwa kebangsaan gitu.. hihi.. Selamat Hari Kebangsaan naaa.. :))

Yang ni semua pokok-pokok kat bahagian depan rumah.. Kat belakang ada jugak. Tak sempat nak snap. Nanti dah ada gambarnya saya kongsikan ok.. oraitt... sekian update petang hari.. :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Banting, Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Sepang, Nilai, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

4 comments:

Farrah MF

Seronoknya tengok hasil berbudi pd tanah :)

hainom OKje

Rajinnya menanam......sejuk tangan tu, sebab semuanya pun subur. Yang paling best ada daun pandan...senang nak buat kuih tu hihi

Ummul Azkee

wah,bestnyer..teringin juge nak bercucuk tanam..tpi projek tak jln2 hehehe

 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in