Wednesday, July 29, 2015

Promosi hebat Vivix tinggal 3 hari sahaja lagi!

Sedar tak sedar bulan Julai dah nak sampai ke penghujungnya. Cepat betul masa berlalu. Dan sedar tak sedar promosi hebat Vivix tinggal lagi 3 hari sahaja lagi !!

Nak tahu apa yang menarik promosi Vivix kali ini? 


Apabila anda mendapatkan 2 botol Vivix, anda akan dapat:
>> FREE Shaklee Membership (worth RM79.50)
>> FREE Sebotol Vitalea ( worth RM88.25)
>> FREE Delivery (worth RM10.60)
>> Diskaun hampir RM180++
>> Cash Back RM38++
Kesemua ini dapat memberi PENJIMATAN hampir RM400 kepada anda! :))

Wow! Jimat sebanyak RM400?? Banyak betull.. 

Ni nak cerita, dulu, 4 tahun lepas masa tu saya baru mulakan bisnes Shaklee, masa tu teringin nak consume Vivix sebab dok dengar orang cerita Vivix ni bagus, hebat, ajaib.. pastu baca pulak testimoni-testimoni Vivix buat saya rasa nak sangat cuba Vivix ni.. tapi masa tu takde promosi hebat gini.. takde promosi beli 2 botol dapat FREE banyak-banyak macam saya cerita kat atas tadi tu.. jadi, sekarang ni dah ada promosi macam ni memang sangat berbaloiiii... Saya dah berumur 35 tahun sangat menitikberatkan kesihatan jangka panjang demi insan-insan tersayang.. rasa rugi tak cuba awal-awal dulu.. tapi better late than never kan? Jadi anda pun jangan lepaskan peluang ini.. :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

1 comments:

Farrah MF

Dah byk baca testimoni pengguna yg puas hati dgn vivix ni :)

From FAMF Tower

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in