Monday, May 25, 2015

Lagi resepi minuman bertenaga

Untuk anda yang menggemari ESP, terutamanya ibu-ibu menyusu, mesti ada ketika boring dah dengan bancuhan ESP yang kosong saje kan.. hihi.. no worries... harini saya nak kongsi resepi mudah tapi sedap dan berkhasiat! Minum awal-awal pagi terasa segar dan sangat bertenaga! 

Jom cuba!
> Segelas Jus Oren
> Satu sudu besar ESP
> Satu sudu teh Vivix (inilah rahsianya!)
Shake semuanya. Dan terus minum.

Caner rasa? Haha.. mesti terangkat kan! Sedap pulak tu sebab rasa Vivix yang masam campur dengan jus oren dan ESP memang balance semua rasa manis dan masam. Tak cukup segelas tau! 

Jika tak sempat minum waktu pagi, boleh jugak bancuh waktu petang... ngantuk-ngantuk kat ofis tu minum segelas Jus Oren+ESP+Vivix memang terus terbukak balik mata ni.. hihi.. hilang ngantuk! 

Bagi yang takde Vivix tapi nak cuba, boleh hubungi saya untuk mendapatkannya. JIMAT RM40 ! :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in