Monday, February 2, 2015

Perlukah sokongan multivitamin?

Ada yang tak suka makan banyak vitamin.. sebab alasan terlalu sibuk sampai kadang-kadang terlupa katanya.. sokongan vitamin sangat penting untuk tubuh badan kita. Sehinggakan ada yang mengatakan, jika tak lalu telan banyak-banyak vitamin, memadai dengan sehari 1-2 biji multivitamin. Itu paling minimum tubuh badan kita. Jom kita tengok poster kat bawah ni apa yang Shaklee Vitalea boleh berikan kepada anda dengan mengamalkan 1-2 biji sehari setiap hari. 


Hakikatnya, hidup terlalu sibuk pun tak bagus.. tak bagus untuk kesihatan.. hihi.. jadi, sememangnya kita perlukan SOKONGAN vitamin. Bak kata anak bisnes saya, Puan Nik Azidah, takkan dalam keta sambil drive nak makan nasi dengan sayur.. haha.. jadi setiap hari kami ambil VITALEA yang mengandungi 28 multivitamin dan lengkap dengan formula ZAT BESI. (^_^)

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


1 comments:

hainom OKje

Hehe...betul jugak tu.....so telan jelah multi vitamin bentuk kapsul, ringkas dan mudah ....ye dak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in