Monday, January 12, 2015

Belanja RM1000 untuk beli vitamin

Artikel kat bawah ni (saya ambil dari fb Puan Suria), memberitahu yang mana sepasang suami isteri sanggup berbelanja RM1000 untuk beli vitamin atau makanan tambahan demi untuk memastikan anak-anak mereka bijak dan berjaya. Saya pasti ramai ibu bapa diluar sana yang sanggup berbelanja lebih untuk anak-anak mereka berjaya, sihat dan fokus dalam pelajaran di sekolah mahupun di universiti. Arwah abah saya dulu pun selalu disiplinkan kami untuk makan vitamin sejak dari sekolah sehinggalah ke peringkat universiti. Dah jadi mak orang pun makan vitamin lagi.. hihi.. Sokongan vitamin ini sangat penting sebab faktor utama untuk kekal bertenaga, sihat dan fokus dalam kelas adalah melalui pemakanan harian. Jika nutrisi dari pemakanan harian tidak mencukupi, kita sangat perlukan sokongan vitamin. Bila badan sihat dan bertenaga secara tidak langsung otak juga menjadi cerdas dan mudah fokus dalam pelajaran. 


Namun keputusan sama ada mahu memberikan vitamin atau tidak untuk anak-anak anda adalah di tangan kita sebagai ibu bapa. Dari kita habiskan duit belikan jajan untuk anak-anak, lebih baik beli vitamin, ye tak? 

Orang yang negatif akan cakap, "bolehlar.. dia banyak duit"
Orang yang positif pula akan cakap, "Saya nak belikan jugak vitamin untuk anak-anak saya walaupun RM10!"

Kan! Ok, sekian untuk pagi ini.
--------------------------------------------
Jika anda ingin mengetahui vitamin apa yang sesuai untuk anak-anak anda berdasarkan bajet, boleh hubungi saya ditalian 012-2541296. Setiap pembelian akan disertai dengan tips-tips eksklusif dan juga jadual pemakanan vitamin yang betul.

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

3 comments:

Kakzakie

Persepsi org yg berfikiran +ve & -ve tak sama.

eMMe

Kalau ada rezeki lebih, InshaAllah untuk anak2 sanggup berhabis.. mmg nak yg terbaik utk anak2, tapi tu semua boleh diusahakan...

Azian Elias

salam kenal...


kalau utk anak2 ramai yg sanggup berhabis.. anak2 kan ada rezekinya memasing.. INSYALLAH..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in