Wednesday, January 14, 2015

4 Fakta yang anda perlu tahu tentang Shaklee

Sekarang ni bila sebut sahaja supplemen, Shaklee terletak di tangga teratas.. kalau google, rasanya belambak informasi tentang vitamin Shaklee.. Ada beberapa fakta ringkas yang anda perlu tahu kenapa saya dan keluarga saya kekal memilih Shaklee sebagai jenama vitamin kami. 

Selain daripada ianya selamat, berkesan dan mesra alam, berikut ialah 4 fakta yang anda perlu tahu tentang Shaklee:
>> Shaklee telah berada selama 55tahun dalam pasaran suplemen.
>> Shaklee memastikan setiap bahan baru menjalani ujian supaya bebas dari lebih 350 bahan berbahaya.
>> Shaklee menjalankan lebih dari 100ribu ujian kualiti setiap tahun untuk menjamin ketulenan tahap tertinggi dan tahap kualiti tertinggi.
>> Dari segi pelaburan, Shaklee melaburkan 250juta USD untuk  ujian klinikal,kajian dan pembangunan (R&D).

Kalau nak ikutkan Shaklee tak wajib buat clinical test (ujian klinikal) sebab produk Shaklee ni suplemen. Hanya ubat yang wajib buat ujian klinikal. Sebab tu tak semua pengeluar melakukannya (kos sangat tinggi untuk melakukan ujikaji klinikal). Tetapi Shaklee buat gak ujian klinikal. Kenapa? Sebab Shaklee keluarkan sesuatu produk bukan suka-suka, mereka nak pastikan kualiti dan hasil terbaik jadi diorang ada bajet untuk buat ujian klinikal. Pulak tu ujian klinikal bukan kat tikus ke musang ke arnab ke.. tapi kat manusia yer. Kalau produk tak elok, seribu orang yang consume, rasanya 1 orang je yang survive. Dan sure lah dah lama produk ini berkubur tapi kenapa dah bertahan lebih 55tahun. renung2kanlah yer.


Kepada anda yang baru nak mula makan pastikan anda dapat konsultasi sepenuhnya daripada pengedar sah Shaklee anda. Anda juga boleh hubungi susur galur saya untuk mendapatkan produk-produk Shaklee secara terus. Shaklee juga mempunyai ramai nutritionist yang boleh membantu kita semua untuk mendapatkan info dan ilmu berkaitan vitamin-vitamin Shaklee.

Pilihan saya dan keluarga saya pastinya Shaklee. Kadangkala bila kita tukar jenama produk yang kita suka, hidup kita juga akan berubah. Tak salah membuat pilihan tapi pastikan pilihan kita itu bijak. (^_^)

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in