Saturday, December 27, 2014

Vitamin C untuk kanak-kanak

Ehem! Aiiii... takkan kita mak ayah je makan Vitamin C kott... anak-anak tak bagi ke..? hihi.. jangan gitu, anak-anak pun perlukan sokongan vitamin ok.. mereka sedang membesar, perlu banyak nutrisi paling utama ialah Vitamin C sebab vitamin c ialah asas untuk tubuh badan yang sihat. Di Shaklee, kita ada Chewable Vitamin C Plus yang sesuai untuk kanak-kanak. Boleh kunyah gitu je.. macam makan gula-gula lak saya tengok anak saya Irfan makan Chewable Vitamin C ni.. hihi.. yelah, daripada dia kunyah gula-gula tu baik kunyah Vitamin C ni ye tak? Anak saya Irfan consume Chewable Vitamin C sejak 3 tahun lepas. AlhamduLILLAH, kesihatan Irfan semakin bertambah baik dan jarang kena selsema., demam pun boleh kira .. berbanding dulu selsema dan demam je mesti asthmapun menyerangggg... bukan saya je stress tengok dia camtu saya pasti Irfan sendiri pun stress tapi tatau nak cakap caner.. kesiyaannn., tapi itu dululah... hihi... sekarang dah ok .. sihat, cergas, aktif, lincah.. 


Sebotol Chewable Vitamin C Plus ni ada 90 biji. Harganya ialah RM37.50, boleh consume 3 bulan.. sebiji bersamaan 100mg.. rasa sedap macam buah oren.. (nampak benor saya dah pow Vitamin C irfan ye..hihi...).. Jika nak boleh hubungi saya ok.. (^_^)


Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

2 comments:

Kakzakie

Oh.. chewable utk budak ni murah aje ye Lia..

lia ummiirfan

ye kak zakie... senang nak bagi lun yea... hihi.. kunyah-kunyah gitu je.,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in