Monday, December 8, 2014

Testimoni Vitamin C dan ESP --> Kulit wajah kini putih berseri dangojes!

Todiaa... bezakan kulit wajah Cik Puan Hidayah ni.. tahun 2011 kulit wajah beliau kusam, tidak bermaya, tona warna tidak sekata.. tapi sejak beliau amalkan ESP dan Vitamin C, wallaa... kulit wajah dah transformmmm... jadi putih berseri, bebas jerawat, tona wajah sekata.. best kan! Cantik pun cantik.. gojes terus uols! hihi.. 



Of course lah.. sebab apa tau, ESP ni fungsinya menyihatkan sel-sel.. kulit kusam tu petanda sel-sel wajah tak sihat.. tak dapat sumber protin berkualiti tinggi untuk menggantikan sel-sel lama dengan yang baru. Bila dah consume ESP, memang berubah abes.. sebab ESP ni sumber protin yang berkualiti tinggi. Vitamin C pula membantu menghasilkan kolagen untuk kulit wajah. Gabungan terbaik ESP dan Vitamin C tidak pernah menghampakan pengguna-penggunanya. 

Kalau nak tahu cara makan dan TIPS EKSKLUSIF untuk dapatkan kulit wajah seperti Cik Puan Hidayah ni, boleh hubungi saya untuk mendapatkan ESP dan Vitamin C anda hari ini. Vitamin C pun ada Promo.. best time to grabbbb.. :))

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in