Monday, December 22, 2014

Kulit wajah cantik licin, glowing dan bebas jerawat dengan pil bawangputih

Ramai tak tahu kan yang sebenarnya pil bawang putih ni boleh buat kulit wajah kita cantik, bersih dan bebas jerawat. Nak tahu kenapa? Sebab fungsinya yang bertindak sebagai antiseptik, antibiotik boleh cuci darah. Yess.. nak cantik kena detox dulu hokkey... kalau tak detoks, caner tubuh badan naks erao segala nutrisi dan khasiat dari pemakanan harian termasuklah zat dari supplemen yang diambil setiap hari.. detoks denga cara mudah dan berkesan ialah dengan menelan pil bawang putih ni 1-2 biji sehari.. jangan risau dan gusar jika anda ibu menyusu.. sebab saya juga ibu menyusu.. dan AlhamduLILLAH, saya dah amalkan pil bawang putih ni setiap hari dengan konsisten sejak 3 minggu lepas. Sebelum ni saya telan bila saya selsema atau demam sajer, tapi saya ambil keputusan (ececec,,, macamlah nak jadi PM yea,, hihi..) saya telan setiap hari.. 

Saya ni ada banyak jerawat pasir halus-halus tu kat dagu.. tapi sejak amalkan dengan konsisten setiap hari, HASILNYA jerawat pasir tu hilang, muka saya jadi licinnnn.... ajaibkah? Memang sungguh ajaib! Saya yang pada asalnya makan pil garlic ni untuk elakkan kena jangkitan virus, tetiba jerawat hilang, glowing dan kulit jadi licin! Wow! Best giller..! Suami pun perasan muka saya lain tau.. dan beliau pun dah start ambil pil garlic ni setiap hari.. ececece.. nak celen kita ler tu.. tak tahan tengok kulit kita cantik licin.. hikhikhik.. ni saya share gambor saya..




Sebenarnya saya teringat ketika saya menghadiri bengkel nutrisi beberapa bulan yang lepas, nutritionist tu ada bagitahu satu fakta. Dia kata cuba korang tengok artis2 korea kulit mereka putih mulus  gebu bersinar. Sebab mereka suka makan bawang putih. Makan mentah begitu sahaja yer. Takyah nak panggang bagai semua. 

Sejujurnya, nak kunyah begitu sahaja bawang putih tu amatlah menyukarkan saya. Nasib baiklah Shaklee ada solusinya. Setiap tablet Shaklee mengandungi 500mg  bawang putih. Jadi sehari mesti telan 2 biji Garlic (after heavy meal)

Dan kalau korang naktahu, antara ciri2 bawang putih adalah ia bersifat anti oksidan yang sangat kuat, anti bacterial dan antiviral. Dan yang saya tahu Garlic memang bagus untuk detoks cuci darah. 

Sebab tu kalau siapa2 yang ada masalah jerawat silalah ambil Garlic ni yer. Melainkan korang boleh kunyah bawang putih mentah sehari 7 ulas..hihi..Pengsannn.. Kalau takde masalah jerawat pun tak salah nak ambil Garlic Complex. Macam saya cakap tadi Garlic Complex banyak khasiatnya. Takkan taknak kulit mulus gebu glowing macam orang korea.. kan kan kan..

Saya sudah, anda bila lagi?

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in