Wednesday, December 17, 2014

3 testimoni panasss mereka yang semakin cantik dan berseri denganVitamin C Shaklee!

Assalamualaikum dan Selamat Pagi semua... dah sampai di tempat kerja..? Kalau sudah dan masih ada masa sebelum memulakan kerja, jom baca perkongsian saya hari ini.. Saya kongsikan 3 testimoni mereka yang jadi cantik, berseri, dan tak perlu make-up lagi bila keluar dari rumah! Va, va, va... bestt giller hokkeyy... Kalau uol baca 3 testimoni ni, satu vitamin yang mereka tak tinggal dan WAJIB ambil SETIAP HARI ialah Shaklee SR Vitamin C. Betapa pentingnya vitamin C ni sebagai ASAS untuk kulit wajah yang sihat dan cantik.. yang lain-lain penambahan tu menambahkan lagi seri wajah. 

Jom baca 3 testimoni ni.. layaannn...



Teruja kan! Vitamin C ni penting sebagai asas kulit wajah yang cantik dan sihat sebab utamanya ialah kerana Vitamin C ni membantu pembentukan kolagen! Kolagen ini yang mengikat gentian antara tekstur kulit wajah menjadikan kulit wajah anjal, berseri, gebu dan tegang. 

Ok, saya dah teruja dengan 3 testimoni daripada rakan-rakan saya ni.. yess... kami mengamalkan Vitamin C Shaklee sebab kami semua wanita cantik... Jadi, kalau uol nakkan kulit wajah yang cantik dan sihat macam kami ni jangan tinggal Vitamin C ok.. kalau dah abes, boleh hubungi saya untuk mendapatkannya pada harga promo bulan Disember ini. (^_^)


Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


2 comments:

Kakzakie

Ada ke wanita yg tak nak cantik? Apa lagi nak tunggu cubalah. tengok tu mereka semua dah bertambah cantik:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in