Monday, December 15, 2014

5 sebab kenapa anda perlu pilih saya sebagai mentor Shaklee bisnes anda

Dalam setiap bisnes kita perlu ada mentor. Mentor ni penting sebab mentor akan memberi tunjuk ajar, memberi sokongan, memberi tips, menjadi tempat untuk kita mengadu di kala sedih (hihi..), pendek kata, mentor ni ibarat MAK kita. Bayangkan kalau kita takde mak, acaner? Mesti sedih kan.. nak ngadu, nak minta diajar, dibelai, dileteri (hihi..), dimanjakan.. semuanya dengan mak, betul tak? Mentor ni amat penting untuk kita diskas rapat-rapat terutamanya bila kita ada masalah dan tempat untuk kita menimba ilmu. 

Eh... tapi dalam ramai-ramai yang buat bisnes Shaklee ni, kenapa perlu pilih saya sebagai mentor anda? Ha... ni nak cite ni.. ada banyak sebab.. tengok gambar yang cantik (macam tuannya..hihi..) kat bawah ni..


Itu 5 yang paling utama kenapa anda perlu pilih saya sebagai mentor Shaklee anda. Ada yang lain-lain tapi tak muat nak masuk dalam poster ni... ada lagi 5 sebab lain kenapa anda perlu pilih saya sebagai mentor Shaklee anda.. saya tak lokek ilmu, saya sangat positif, saya ada banyak energy, saya ada banyak ilmu dan tips bisnes nak dikongsikan dengan anda, saya punyai organisasi bisnes saya sendiri, saya tahu bagaimana cara nak membantu anda merasai apa yang saya rasai.. ehh... banyak lagi ok... saya pandai masak.. haha... saya boleh jadi sahabat baik anda... haa... banyak dah tu... mane nak carik mentor camni? hihihi.. 

Jadi, jika anda berminat nak berbisnes Shaklee tapi masih tercari-cari mentor yang sesuai, usah buang masa banyak.. pilihlah saya sebagai mentor anda. Berdasarkan pengalaman yang saya ada, In Shaa ALLAH, segala ilmu dan tips akan dikongsikan bersama anda untuk membantu anda memulakan bisnes sehingga anda terus maju dan berkembang dalam bisnes ini. Hubungi saya untuk saya menjadi mentor Shaklee anda! (^_^)

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

4 comments:

LYAfrina

Lya doakab moga umi irfan dipermudahkan dlm urusan bisnes ni

Nora Karim

Moga terus sukses ummiirfan... betul dlm bisnes kena ada mentor... tak boleh pakai redah je... heheh

lia ummiirfan

Terima kasih nora atas doamu.. kann.. mentor sangat penting.. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in