Thursday, November 13, 2014

Tips minum kolagen

Pepagi ni nak share satu resepi simple dimple Shaklee Collagen Powder dengan ESP. Mudah sangattt.. semua pun boleh buatt.. hihi.. jus oren tu saya bancuh sendiri.. guna oren Sunquick.. buat banyak-banyak letak dalam Tupperware pastu boleh minum berulangkali .. jimat masa kan! hihi..

Tapi kalau uol nak tahu sebenarnya waktu terbaik untuk minum kolagen ialah sebelum sarapan atau masa perut kita kosong supaya kolagen meresap semua dalam tubuh badan. Kemudian dah minum kolagen ambillah Shaklee SR Vitamin C.. pasti glowing, gebu, cantik kulit wajah uol.. macam ai jugakk.. hihi.. try tau untuk seminggu..! Mesti uol tak nyesalll.. 



Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in