Thursday, November 20, 2014

Susu ibu ialah sumber DHA yang terbaik

Tengok anak bujang ni.. hihi.. kelakar tengok gelagat dia tau.. apa yang Abang Irfan buat sekarang ni semua dia nak ikut.. kalau Abang Irfannya baca buku, dia pun nak baca buku jugak.. makan sekarang ni nak makan dalam pinggan sendiri, takmo kita suapkan.. pagini sedang elok saya membuat kerja-kerja bisnes online saya, sempat saya snap beberapa keping gambar keletah Yusuf ni.. hihi.. kecik-kecik umur 15 bulan dah pandai pegang buku, siap gaya macam orang dewasa... macam dah pandai bebenor baca buku..! hihihi...


AlhamduLILLAH, saya masih breastfeed Yusuf... dah 15 bulan dah.. begitu cepat masa berlalu.. memang target nak breastfeed Yusuf sampai dia umur 2 tahun. Dulu, masa mula-mula breastfeed kan Yusuf, nangis banyak kali sebab banyak kali kena bengkak susu.. tapi dah lama tu ok dah.. sebab saya amalkan Omega Guard Shaklee.. Omega ni banyak bantu saya atasi clog duct.. AlhamduLILLAH.. 

Anyway, itu saje kisah pagi ini nak kongsi dengan uol.. hihi.. saya ada baca satu artikel ni mengatakan susu ibu adalah cara yang terbaik untuk bayi mendapatkan sumber DHA. Ini kerana DHA sangat membantu dalam perkembangan otak bayi dan fungsi-fungsi tubuh badan yang lain. Saya akui,Yusuf amat berbeza dengan Irfan pada umur yang sama. Bijak sangat Yusuf ni.. Otak kanak-kanak berkembang 3.5 kali ganda dari sejak lahir sehingga umur 6 tahun. Pada masa ini pengambilan DHA yang mencukupi sangat penting untuk menyokong perkembangan otak, mata dan sistem saraf anak-anak. Jadi, pastikan anak anda mendapat sumber Omega-3 yang mengandungi DHA yang secukupnya.

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

6 comments:

Kakzakie

Punyalah khusyuk macam org nak ambil periksa lagaknya tu
Geram aje tengok kan:)

Susu ibu anugerah yg tak ternilai.

lia ummiirfan

Kann Kak Zakie.. hihihi... tu yang saya geram tu,, hari-hari geget dia,, hihi,,

Nafira usof

kemain tekun baca buku.. hehehe.
comel sangat~

bertuah siapa yang dapat susukan anak sampai umur 2 tahun. :)

lia ummiirfan

AlhamduLILLAH... saya ada lagi 9 bulan nak cukupkan 2 tahun.. Semoga Allah permudahkan., :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in