Thursday, November 13, 2014

Langkah mencegah batuk untuk anak-anak

Saya suka kongsikan testimoni para ibu yang memberikan Omega Guard Shaklee kepada anak-anak mereka. Teruja nak tahu sebab saya pun bagi Omega Guard untuk Irfan dan Yusuf, adakah mereka juga mendapat kesan yang positif macam anak-anak saya.. hihi..

Ternyata benar... anak-anak mereka juga mendapat kesan yang positif seperti anak-anak saya. So terbukti Omega Guard berkesan untuk anak-anak yang ada masalah batuk berkahak. Risaukan anak batuk gitu.. saya risau.. batuk cam tak lepas sebab kahak banyak kat tekak dan paru-paru.. bila kahak dah clog paru-paru susah nak bernafas, terpaksa pulak amik nebulizer.. lepas tu continue pulak dengan ubat cairkan kahak, batuk, dan selsema.. Tapi sebenarnya kita boleh ambil langkah mencegah daripada mengubati.. Meh baca testimoni ni dulu..


Saya lebih suka ambil langkah mencegah dari langkah mengubati. Mengubati ni amik masa lagi lama dari masa nak mencegah. Pengalaman anak saya Irfan ada masalah asthma cukup menyedarkan saya betapa pentingnya langkah mencegah. Inilah sebabnya saya berikan anak saya Omega Guard Shaklee. Saya tak sanggup setiap kali anak sakit bagi ubat.. pastu setiap bulan ulang ubat yang sama.. dah nampak macam anak kita bergantung pada ubat semata-mata, tubuh badan takde antibodi, tak kuat.. kesiyann.. menangis-nangis nak makan ubat.. sanggup ke kita mak ayah tengok anak sakit je bagi ubat, anak sakit je bagi ubat.. saya tak sanggup.. itulah sebabnya saya berikan anak-anak saya Omega Guard Shaklee ni.. alhamduLILLAH kesihatan Irfan bertambah baik sejak 3 tahun amalkan Omega ni.. 

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

1 comments:

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽

is folo 268 tau (^___^)

omega ni banyak fungsi dia kan (^___^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in