Saturday, November 22, 2014

Kenduri Aqiqah dan bersunat

Va, va, va... kami di sini..! Kat Ipoh.. kampung halamanku.. ececece.. Lepas je bawak Irfan ke klinik tadi, terus kami bergegas ke Ipoh pulak.. kebetulan tarikh kenduri bertembung dengan tarikh Hari Konvo Irfan.. nak buat caner kan.. kenalah bergegas.. hihi.. tapi takpe, pepagi tadi kami dah minum ESP, Irfan pun dah ambil Omega dan Mealshakes dia.. memang tenaga kekal berpanjangan gitu.. 

Actually, kenduri ni adalah kenduri Aqiqah anak adik saya, Hana Maryam dan juga kenduri untuk Irfan dan anak kakak saya, Hazim nak bersunat.. derang ni nak bersunat kenalah berdua.. kang takde geng kang takmo sunat lak.. layan jelah... hihi..

Sampai tadi pun dah petang dalam kol 3 lebih.. kenduri pun dah setel... ehh... tapi makanan ada lagi ok.. hihi.. 

Saya pasti malam ni anak-anak saya mesti tidur cepattt.. haha.. masing-masing dah letih ye tak..? Saya kenalah tolong mengemas pulak.. tapi sebelum tu kita telan B-Complex bagi tenaga sustain gitu... Sekian, update dari kampung... nanti saya adjas entri ni letak gambar.. gambar loading lak.. almaklumlah internet kat kampung, pepaham jelah.. hihi.. 

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in