Friday, November 14, 2014

Gaji RM3600 dikira miskin!

Terkejut saya baca artikel kat bawah ni semalam. Terbeliak mata saya.. huhu.. kalau gaji RM3600 gini dikira miskin, apalah kategori mereka yang bergaji di bawah daripada tu .. betul, kos sara hidup sekarang ni semakin meningkat.. especially bagi mereka yang tinggal di bandar-bandar besar seperti KL, sekitar Lembah Klang, Penang, Johor Bharu.. pasti akan terasa dengan harga barangan yang semakin meningkat. Tambahan mereka yang mempunyai anak 3-4 orang yang masih bersekolah, masih baby, masih belajar... yuran sekolah, tuisyen, yuran taska,keperluan alatulis sekolah.. semakin tersepit rasanya kan.. RM3600 tu akan rasa cukup-cukup sahaja. Itu belum dikira keperluan lain seperti barangan rumah, tol pegi-balik kerja, duit minyak kereta.. belum lagi dikira nak belanja untuk diri sendiri.. memang takdelah nampaknya.. simpanan pula bagaimana? ouchh.. takkan tidak mahu menabung untuk masa depan? 


Saya akui dulu saya pernah hidup dalam situasi begini.. masa ni saya belum kenal Shaklee lagi.. masa tu saya dikira kategori miskin dengan income sebulan sebegini.. anak baru sorang dan kami rasa cukup-cukup makan sahaja. Macam-macam bisnes dah saya telah cuba.. semua tak memberikan pulangan seperti yang saya impikan.. AlhamduLILLAH saya dipertemukan dengan Shaklee.. dari mulanya nak membeli untuk makan sendiri, tapi sekarang Shaklee dah jadi income utama keluarga kami. Dari mula bonus Shaklee saya ialah RM82.05 (masa ni saya join tahun 2011) sehainggalah sekarang dah cecah 5 angka. AlhamduLILLAH. Dan bukan saya seorang sahaja yang dapat income 4-5angka.. dalam grup bisnes saya ada  6-7 orang yang lain dapat income 4 angka juga.. bukan sesuatu yang mustahil tetapi income dengan Shaklee adalah limitless.. dan tak mustahil suatu hari nanti ia boleh menjadi income utama keluarga anda seperti saya. Bila dah dapat income sebegini mudah untuk kami bahagi-bahagikan untuk anak-anak, keperluan rumah, keperluan sekolah, simpanan, dan lain-lain lagi..

Jadi, uol kalau dah memang makan Shaklee marilah buat bisnes Shaklee ni.. yang tak makan Shaklee pun tapi masih berkira-kira, takyah tunggu lagi, jom buat bisnes Shaklee ni bersama-sama saya.. usah risau saya akan berikan tunjuk ajar kerana ada banyak kelebihan menjadi susur galur saya.. :)

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 


2 comments:

Puan Kutu

Alhamdulillah dengan shaklee dpt menjana income 5 angka

Cikna

Klu yg gji bwh rm3600 kiranye kategori ape eyhh....'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in