Monday, October 20, 2014

Azrin dan Inora wedding

Semalam kami menghadiri Majlis Menyambut di Klang bagi meraikan sepupu saya Azrin dan pasangannya Inora. Sape tak kenal mereka ni? haha... mereka nilah owner SincerelyByUsShawl boutique yang ada branch di Shah Alam, Bangi dan Johor Bahru. Uol boleh folo InstaGram #sincerelybyusshawl ok untuk lihat produk-produk latest derang.

Ok, berbalik kepada kisah kenduri kahwin ni.. majlis start kol 11am gitu.. makanan banyakkk.. best-best semuanya... nasi minyak, nasimputih, dalca, daging masak hitam, pasembur, ayam goreng, buah-buahan, aiskrim, bubur kacang.. heyy..! banyaknyaa...! haha.. memang bestt..! seronok dapat suapkan Yusuf makan macam-macam..! Yusuf sekarang ni takmo dah makan nasi bubur, dia akan makan apa yang saya makan.. kalau saya makan ayam masak merah, dia pun nak jugak, kalau saya makan kari daging, dia pun makan sama.. memang seronok melayan dia makan.. tak memilih.. telan je semua.. sayur pun makan ok..! hihihi...

Pengantin tiba dalam pukul 1.30petang.. uishh.. seronok tengok pengantin datang.. teringat zaman masa kahwin dulu.. hikhikhik... walaupun panas terik, tapi kami semua happy dan tak sabar nak tengok pengantin. Baju pengantin saya suka! Warnanya pun saya suka! Biruu... my feveret kaler gitu.. 

Anak-anak saya tak meragam pun.. alhamduLILLAH... kenyang perut happy lar derang.. camtulah hero kan.. hikhikhik.. selalunya saya ni kalo gi kenduri kahwin ni dah makan macam-macam mesti perut pun rasa bergelora dan tak selesa.. tapi, alhamduLILLAH, sebab saya minum ESP pagi tu, memang rasa selesa perutt.. ececece... alasan lar tu nak makan bebanyak.. haha..

Oh, ya! Puan Inora pun consume Shaklee hokkeyy.. beliau consume Family Wellness Set. :)

Ok, jom kita layan gambar... 

Cantikkan kedua mempelaii... saya suka baju pengantin! Cantik!


Keluarga ibu saudara saya, mak kepada pengantin lelaki Azrin. Mak Azrin ni ialah adik kepada arwah bapa saya.. dalam gambar ni keluarga sebelah kami..


Gambar kami sekeluarga.. gambar ni saya 'kidnap' dari instagram Inora.. hihi.. pinjam Nora naaa... dalam gambar ni seorang adik lelaki saya tak dapat hadir sebab ada urusan kerja.. 

All in all, majlis berjalan dengan lancar... bestt je.. siap ada photobooth untuk ambil gambar sendiri.. tengoklah gambar kami adik-beradik ni haa... hahaha... layaaannn...


Ini pengantin lama.. hahaha.. mak saya sampai tak kenallah menantu dia tu.. kikiki.. ingatkan saya ni bergambar dengan orang lain..! hahaha...


Ini Irfan dengan sepupunya Abang Hazim .. tengoklah Irfan tu... haiiiii... anak bujangku... 


Dan ini gambar kami semuaa....!

Akhir kata "Selamat Pengantin Baru Azrin dan Inora! Semoga kekal hingga ke akhir hayat." Ikhlas daripada kami di UmmiIrfan.Com. (^___^)

Lots of Love..

Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk



*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

2 comments:

Kakzakie

Selamat pengantin baru buat mempelai - moga berbahagia hingga ke jannah.

Keluarga happy pengantin pun happy:)

Puan Kutu

warna baju pengantin lawa kan..klu yusuf lebih kurang sebaya anak sy afia,mmg la usia tengah nak makan apa saja benda yang kita makan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in