Saturday, September 13, 2014

Anak tak suka makan sayur?

Anak tak suka makan sayur ni memang dah jadi common kan.. hihi... anak saya pun sama jugak.. tapi, sampai bila kan nak biar takyah makan sayur ye tak? bagi sikit-sikit pun masih tak cukup sebenarnya.. jadi, saya berikan anak saya Mealshakes.

Anak saya dah consume Mealshakes ni sejak 3 tahun lepas.. bagusnya Mealshakes ni kerana ianya dapat menampung lohong-lohong zat. Contohnya, anak saya Irfan ni tak berapa suka makan sayur... ehh.. tak makan sayur langsung..hihi.. jadinya saya perlu dapatkan sokongan supplemen untuk menampung lohong zat yang kekosongan tadi.. Pakar kanak-kanak Irfan juga amat menggalakkan Irfan meneruskan Mealshakes ni demi memastikan nutrisi lengkap Irfan dapat.. katanya Paed Irfan, makanan yang kita masak tu pun belum tentu khasiatnya kekal sebab banyak faktor boleh menyebabkan nutrisi dalam makanan tu hilang salah satunya ialah cara kita memasak.. 

Saya pilih Mealshakes untuk anak saya.. ;)


Ini saya kongsikan testimoni Puan Ida yang memberikan anak-anaknya Mealshakes.


Hubungi saya untuk mendapatkan Mealshakes untuk anak-anak anda hari ini.


Lots of Love..


Puan Lia [UmmiIrfan]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in