Wednesday, July 16, 2014

Testimoni Vivix --> Masalah resdung, bersin setiap pagi beransur hilangdan kulit wajah bebas jerawat!

Eh.. eh.. ramai yang terlupa ekk Promo bulan July ni sebenarnya ialah Shaklee Vivix.. kan dah bagitau haritu...lupa ekk.. hihi.. takpe..takpe.. ni saya tanya berapa ramai antara kita ada masalah resdung? Jangan angkat tangan, saya tak nampak.. hihi., dalam online ni takleh nampak.. tapiii saya tau rata-rata kita mesti ada masalah resdung ni... bangun pagi bersin-bersin, selsema, hidung meleleh, sakit kepala, bila tunduk pun sakit kepala.. tak selesa kan? Lepas tu asyik nak kena makan ubat alahan jer.. asal selsema, hidung meleleh je mulalah cari ubat alahan.. sampai satu tahap kita ni dah bergantung pada ubat alahan lak.. bahaya tuuu.. dadah tu.. memanglah sikit je, kata control nedicine, tapi kalau dah setiap hari kena makan ubat tu.. caner tu..? 

Saya amalkan Vivix. AlhamduLILLAH ... walaupun dulu saya bergantung pada ubat alahan, tapi sejak amalkan Vivix makin kurang dah masalah selsema dan hidung meleleh tu.. lagi pulak saya menyusukan Yusuf, takkan nak makan ubat je kan.. tak elok untuk Yusuf.. tu saya amalkan Vivix... dann... rupa-rupanya kawan saya ni pun ada masalah yang sama dengan saya.. beliau juga amalkan Vivix.. baru 2 minggu... walaupun baru 2 minggu, tapi beliau dah dapat rasa perbezaan dan kesannya.. Jom baca testimoni beliau..



Haa... rasanya tak perlu saya nak ulas panjang-panjang ekk.. testimoni Pn Nadhila ni dah cerita apa kesan yang beliau rasai.. jadi, anda yang memounyai masalah seperti kami ni, saya sarankan ambil Shaklee Vivix untuk membantu anda.. Takdelah pagi-pagi raya nanti dok bersin je kan masa tetamu datang rumah.. atau dok bersin je masa tengah solat Sunat Hari Raya tu... ganggu jer.. ambil langkah pencegahan.. dan ambil lebih awal.. 

Hubungi saya untuk mendapatkan sebotol, dua botol atau beli 6 Percuma 1 botol.. ;)


Lots of Love..


Puan Lia [UmmiIrfan]Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

*Click here to order.**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini <<

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, KLIA, Nilai, Cyberjaya dan Sepang. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in