Monday, May 19, 2014

Masalah parut jahitan caeserian? Ikuti tips ini..

Sape bersalin secara czer? Saya dua kali bersalin secara caeserian. Parut jahitan memang tak best tengok kan? Memang tak cantik.. hihi.. masa anak pertama saya, Irfan, (sebab masa tu tak kenal Shaklee lagi.. haha..), memang parut jahitan tu jadi timbul, tak elok.. jadi besar.. tahlar tatau nak cakap caner.. bila tengok perut sendiri pun malu kat diri sendiri.. huhu.. tapi, masa bersalinkan anak kedua, Yusuf, masa ni dah kenal Shaklee, memang ESP tak pernah tinggal.. parut jahitan tu jadi cantikkk.. nipis, tak timbul, tak menggerutu.. memang eloklah! suka, suka, suka! 

Kenapa ESP? Sebab ESP adalah sumber protin kualiti tinggi, non-gmo soy, dan mempunyai 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh badan. Lagi satu ESP ni memang bagus untuk sihatkan sel-sel. Sel-sel kita ni perlukan sumber protin berkualiti tinggi untuk membina sel-sel yang dah mati tu. Bila sel-sel dah sihat, secara automatiknya, kulit kita jadi sihat dan elok. Memang kalau kita makan ikan, ayam, telur, daging tu semua dah ada protin tapiiii kena ingat, masak dalam suhu yang tinggi boleh memusnahkan khasiat protin itu sendiri! Jadi, bagaimana nak dapatkan sokongan protin lagi? Dengan meminum ESP, uols! 

Jom baca testimoni Pn Suraya ni.. beliau pun bersalin czer dua kali sama macam saya


Saya dah 3 tahun amalkan Shaklee ESP ni. Kalau sehari tertinggal, tak minum, memang rasa incomplete je hidup haritu. Ishh.. malas nak cakaplar kan.. sape yang dah konsisten minum ESP ni je yang faham apa yang saya maksudkan ni.. rugi kalau tak cuba, takkan nak biarkan parut jahitan czer tu buruk macam tu je.. kalau uol tak rasa buruk takpelah.. saya sebab malu dengan diri sendiri tu yang minum ESP ni.. hihi.. sekarang ni parut tu dah elok, hampir tidak kelihatan dah.. besttt.. (^__^)

Lots of Love..


Puan Lia [UmmiIrfan]
Shaklee Independent Distributor 
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk

*Click here to order.
**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.
>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini << 



0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in