Friday, November 15, 2013

Testimoni bergambar --> Kulit wajah cerah sekata, bebas parut dan semakin berseri

Yezzaa... inilah dia testimoni harini yang sempat saya share.. haa.. ni kira quickie hapdet ler ni.. hihi.. tapi sebab testimoni ni siap dengan gambar, saya jadi tak sabar nak share dengan uols semua tau.. ;-) As usual, lets the testimony speaks itself kann.. 



Pada saya, vitamin-vitamin di atas yang Cik Shikin sebutkan tu takkan lengkap tanpa pengambilan ESP. Sebab ape, sebab ESP ni  ialah protin, dan sel-sel kita dibina oleh protin. Dr Bruce Miller cakap kita ni ialah 90% protin. Sel-sel kita bertukar ganti setiap 21 hari, jadi, untuk membina sel-sel yang sihat perlulah dapatkan sumber protin yang berkualiti tinggi. Shaklee ESP adalah sumber protin yang berkualiti tinggi. ESP menyediakan 14 gram protein soya Non-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.

Haa yang saya nak tekankan iaitu soya yg digunakan oleh Shaklee tidak diubah suai secara genetik (Non-GMO). Protein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya.Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dgn shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

Best kan Shaklee ESP ni.. memang bestt.. saya dah 2 tahun lebih mengamalkan Shaklee ESP ni sebelum hamil, semasa hamil, semasa berpantang dan sekarang ni fasa saya menyusukan anak kedua saya. AlhamduLILLAH, Shaklee ESP tidak pernah menghampakan saya. Gabungkan Shaklee ESP ini dengan vitamin-vitamin yang lain untuk hasil yang lebih efektif ! Percayalah ! 

Oklah, cite panjang pun tak guna jugak sebab hanya yang dah amalkan ESP ni je tahu apa yang saya maksudkan ni.. kata orang tak kenal maka tak cinta.. so, sape dah amalkan dan dah rasai kehebatan ESP ni je yang faham saya tuliskan ini.. ;-)

Lots of Love..


Puan Lia [UmmiIrfan]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      Emel: rafaliah@yahoo.co.uk
Fanpage: UmmiIrfan Online Shoppe


*Click here to order.
**Hubungi Wakil COD kami jika berminat untuk mendapatkan produk-produk Shaklee secara terus.


>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini <<


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in