Friday, October 12, 2012

Jom berMASKER dengan ESP dan yogurt


Yezzaaa... ESP bukan sekadar utk minum atau ditelan (haha..) tetapi juga SANGAT BEST buat sebagai masker.. Jom tengok caranya caner nak buat ESP dan yogurt sebagai masker.. ;-)

sila klik pada gambar untuk besarkan imej


I'm sure many of you had heard about yogurt mask especially in Spa(s). But do you know what benefits does yogurt bring to your skin? 
1. help provide moisture to your skin and makes your skin smoother.
2. provides relieve to burnt skins
3. relieves itchiness of the scalp.
and when combined with ESP, which is made from high protein content (as you know, protein is a crucial nutrient in repairing and building cells & tissues in our body. :), it will also..helps restore vitality to your skin..moisturize your skin more effectively...and. helps even out your skin tone.

---------------------------------------------------------------------------

Haa.. apa yang ditunggu lagi tu? Bulanni ada OFFER ESP daripada SHaklee tau.. giller rugi kalau korang tak amik sebab HARGANYA SANGAT WOW! haha.. ESP yang ni expired Jun 2014, so kalau u all rembat 2-3 tin sekaligus pun memang SANGAT BERBALOI.. So, jangan tunggu lama-lama, nanti lama-lama ESP dikebas oranggg.. haha.. Yes, selling fast this month ESP ni. So, kalau tetiba kat Shaklee abes stok, gigit jari lar koranggg... huhu..


Lots of Love..

Puan Lia [UmmiIrfan] 
Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
Mobile:             012-2541296      
Emel: rafaliah@yahoo.co.uk


*Click here to order.

**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

 >> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini <<

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in