Thursday, August 30, 2012

Tingkatkan sistem imun badan kita dengan NUTRIFERON ~ penemuan terbesar dan ciptaan dalam Imunologi

Harini nak share sikit lagi tentang NUTRIFERON.. haa.. nak tahu tak, selain bagus untuk demam, selsema, batuk, dan bagus untuk mereka yang ada resdung tu, sebenarnya Nutriferon ni juga bagus untuk mereka yang ada masalah cancer, masalah PMS, masalah bila menopaus..  Selain itu ianya juga bagus untuk awet muda! haha.. tak sangka kan? Yess, sebab ape? sebab Nutriferon ni bersifat antioksidan yang melindungi diri kita daripada radikal bebas, kuman dan segala virus yang jahat tu.. dan.. SPECIALnya Nutiferon ni sebab ada INTERFERON.. rupanya interferon ni adalah sejenis protin jugak.. tapi protin yang SANGAT-SANGAT SPECIAL.. 

>> Interferon adalah sejenis protein yang dihasilkan oleh sel apabila virus menyerang sebarang bakteria atau virus. Interferon merupakan sistem imun yang utama untuk melindungi tubuh kita daripada sebarang jangkitan. Ia dilepaskan ke dalam saluran darah atau cecair intercellular untuk mendorong sel-sel yang sihat untuk mengeluarkan enzim untuk melawan sebarang jangkitan. Dalam bidang perubatan, suntikan interferon digunakan untuk merawat hepatitis, kanser, penyakit anjing gila, herpes dan sebagainya HIV. Selain itu, ia telah membuktikan bahawa interferon mampu untuk melindungi kita berkesan dari influenza dan penyakit.<<

Nutriferon mengandungi interferon yang boleh 'menganggu' sebarang bakteria atau virus. Jadi apa lagi faedah utama Nutiferon ni?

Faedah utama:
~ Menguatkan sistem imun dalam 3 hari - ia adalah satu-satunya interferon semulajadi di dunia. kajian telah menunjukkan bahawa interferon mampu untuk merangsang dan meningkatkan keseluruhan sistem imun badan dengan menghubungi pembunuh semulajadi dalam badan untuk tindakan: T-sel, B-sel, dan macrophage.

~ Melawan kanser dan tumor - interferon semulajadi mengandungi polisakarida aktif yang merangsang dan mengaktifkan immunoglobulin untuk melawan tumor dan sel-sel kanser. Juga, ia boleh mengurangkan ketidakselesaan semasa rawatan kemoterapi.

~ Melindungi terhadap influenza - ia mengimbangi reponses imun alahan alam sekitar dan pencemaran udara, berkesan melindungi kemudaratan oleh pelbagai virus, mikrob, yang termasuk demam, selsema, alahan, keradangan dan influenza.

~ Meringankan tekanan dan kelesuan - membantu mengatasi  kelesuan yang disebabkan oleh kebimbangan, tekanan, keletihan, dan gaya hidup aktif.

~ Kelewatan Penuaan - formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran macrophage dalam usaha untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman pesat. Oleh itu, sel-sel menjadi lebih sihat.

~ Mengurangkan jangkitan pesakit Hepatitis B & C - keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus boleh mengurangkan jangkitan dan mengurangkan sebarang ketidakselesaan, misalnya, kembung, mual, dan lain-lain muntah pesakit Hepatitis B dan C.

~ Meningkatkan Menopaus - Membantu masalah yang timbul kerana menopaus seperti darah tinggi, kolestrol tinggi, peredaran darah dan pelbagai masalah lain.

~ Membantu masalah PMS - Terbukti secara klinikal untuk meningkatkan gejala-gejala yang disebabkan oleh ketidakseimbangan endokrin sistem iaitu menstrual cramps, sakit-sakit belakang, tender breasts, jerawat, keresahan, masalah tidak dapat tidur dan mood swing.

Nutriferon ni mempunyai interferon yang merangsang ekstrak tumbuhan (500mg) yang telah dipatenkan. Nutriferon mengandungi campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi berasal dari biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysukle dan ianya terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular. 

Menarik kan? Perasan tak, sejak Hari Raya lepas, hujan dan panas tak menentu, kita lak makan semua juadah, mesti ada yang batuk, selsema dan badan mula rasa seram sejuk nak demam kan.. tambah kalau anda yang ada resdung tu.. mak aihh.. lagi sengsara rasanyaa.. Anak saya Irfan tu pun batuk-batuk sejak balik dari kampung haritu.. mana taknya beraya dari pagi sampai ke malam, hujan pun beraya gak.. pastu saya bagi setengah sachet Nutriferon bancuh dalam susu dia.. AlhamduLILLAH, sekali dos je, terus elok.. memang mujarab sungguh! Tu sebab saya memang standby je Nutriferon ni kat rumah.. takyah makan ubat selsema, batuk, demam bagai tu.. tak caya? Hanya mereka yang dah cuba je tau apa yang saya maksudkan ni.. ;-)

HARGA OFFER Nutriferon berakhir 31 Ogos 2012 ni.. 
Contact saya naa.. kalau nak order sempat lagi.. ;-)

Lots of Love..
Puan Lia [UmmiIrfan]
Shaklee Independent Distributor [ID No : 853880]
           012-2541296       | rafaliah@yahoo.co.uk



*Click here to order.

**COD disekitar Dengkil, KLIA, Bandar Baru Salak Tinggi, Nilai, Banting, Putrajaya.

>> Ingin menjadi ahli Shaklee? Sertai saya dan klik sini <<

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © Pengedar Shaklee Banting, Kota Warisan, Dengkil, Putrajaya. Shaklee Business Mentor. | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in